9.23.2008

BEELD & CONCEPT (Abdol Motavassel)

Informatiepakket

Hierbij heb ik een informatiepakket van mijn kamer gemaakt. Dat betekend alles opmeten, foto's maquette. Dit heb ik goed afgerond. Dit pakket moesten we ruilen met een medestudent. Wat viel er op aan het pakket van de ander, waar interesseer jij je in?

Wat mij vooral opviel waren de enorme hoeveelheid planten en rommel die daar rondzwerfde. Hierdoor kwam ik op het onderwerp tegenstelling wat mij niet veel goeds deed. Hier was geen touw aan te knopen, omdat het onderwerp zo breed was. Elke week had ik wel dingen opgezoch, maar geen vooruitgang.. Ik zat muurvast. Ik ben met de leraar gaan praten, waarom het niet goed ging en mezelf toen op een ander spoor gezet. Ik heb het onderwerp losgelaten en verder gegaan op de plant, het organische. Onderzoek gedaan naar welke organische vormen voor mij aantrekkelijk waren. Hierdoor kwam ik erachter dat de meeste vormen ook functies hebben. Zoals de beschermingsfunctie. Hier ben ik ook op verder gegaan. Ik ben beschermende vormen gaan zoeken en kwam toen op een soort omarmingsvorm. Zoals de mens ook beschermd/omarmd wordt door een ander. Nu ben ik dus meer op de vorm gaan letten en heb ik mijn eigen beschermingsvorm gemaakt. Alleen deze beschermd niet. Hij is van bananenbladeren gemaakt en had beter van steen kunnen zijn, iets wat wel echt beschermd. Mijn kern was goed, maar uitwerking niet. Dit kwam oa omdat ik de laatste week pas uit mijn put kwam.




































































































Geen opmerkingen: