11.19.2008

SERIEEL BEELD (Karen Kiene) KW2







In dit filmpje heb ik de realiteit en de verbeelding door elkaar heen laten lopen.


Hier heb ik bestaande voorwerpen gebruikt om het iets moeilijker te maken.
Nu weet ik ook dat ik geen verhaal van te voren moet verzinnen, maar gewoon aan de slag gaan. Hierdoor ontstaan de beste dingen die je eigenlijk helemaal niet zou verwachten.


Mijn eerste ideeen.. Hierbij heb ik alleen maar poedertjes gebruikt, zoals kaneel, kerrie, paprika. Dit is makkelijk te vervormen en zorgt er dus ook voor dat je je eigen beelden kunt maken.








































Ingredienten uit de keuken


De opdracht was om zoveel mogelijk proefjes te doen met ingredienten uit de keuken. Tekenen en handelingen die het beeld tot iets anders maakte. Ik heb veel dingen uitgeprobeerd en ben verder gegaan op kruiden/specerijen die ik heb vervormd tot zelfverzonnen objecten/beestjes. Deze beestjes eten elkaar op of trekken iets uit elkaar. Nu ben ik van plan de geluiden beter te laten uitkomen. De volgende film wil ik met andere materialen maken en een betere achtergrond.

Geen opmerkingen: